Saturday, November 28, 2009

I'm On Vacation !!!!!!!!




Memandangkan aku pun turut dilanda sindrom cili BUH dan Sarjan HaSAN (buhsan daaa) dengan ketiadaan jiran aku disisi, maka aku dah siap kemas kain baju nak pergi bercuti di Bahamas dengan berjemur di bawah sinaran mentari dengan memakai bikini...

bersiar2 di persisiran pantai dengan hanya memakai short skirt dan tube oren...err gambar sapa ntah....ini gambar hiasan semata-mata...


Erk ??? hehehe sekali lagi aku hanyut dibawa arus imaginasi...

Yang sebenonya eh...adik beradik aku dari Ganu datang sempena Raya Haji ni. Port diorang ialah di rumah abang aku...So aku saja la nak menyibuk bikin gamat suasana di sana...Then Teddy pun dengan baik hatinya suruh aku n kids tido kat rumah abang aku...

Katanya, dia kena siapkan kerja, Tuesday ni kena hantar...so kalau aku nak bersukaria dengan kelorga, pi la kat sana, dia tak apa (eh, macam berirama pulak ekk)..

Pucuk dicita salad kentaki yang datang la...aku tak tunggu dia ubah pikiran, so lepas ni aku akan berehat dari arena blogging (ceh, macam la aku berblogging 24 jam sehari...ehhh iyelah...aku memang antu blog, I don't have a life, so pathetic!hehehe saja kutuk diri sendiri)

Anyway...bubye all...catch ya later alligators!!!!!

8 comments:

  1. happy bahamas-ing beb!

    den baru yo siapkan "tender" laki den.. doa2 le ada rezeki lg..

    err kiranya mmg korban kita org ni.. korban kan maso nyediakan paper work..

    anyway.. happy vacationing berlian!

    miss u where i have been.

    ReplyDelete
  2. haaa.. baguih... pi bercoti... aku nak hapdet blog...

    ReplyDelete
  3. den tak sompet update.. busy nulis "tender" atok eh.

    err pi lah baca org tergolek tu weh!

    ReplyDelete
  4. cuti cuti cuti...
    selamat bercuti..

    ReplyDelete
  5. awat tapak kaki pompuan pakai baju oren tu beso sangat? mcm bigfoot punya tapak kaki jer...

    ReplyDelete
  6. haaaa baguih baguih!!! pi coti.... 2minggu pun takpaaaaa.... cuti skolaaa maaa... hafiz pun x skola khannnnnn..... (cisss.. cpt tui konter dia nek ni pehal.. huh!)

    ReplyDelete
  7. huh!! ulu kelong resort tu pun ada tenet... bahamas ulu mana ko pi nih?!!

    ReplyDelete
  8. dia lupa bawa charger daaaaa
    (agaknya le)

    tok mudim pun tarak tu.

    ReplyDelete