Thursday, November 5, 2009

Review I-Phong

Semalam Teddy bawa modem lagi...maka terkontang kantinglah aku di rumah, mati kutu tak tahu nak buat apa. Nasib baik ada I-Phong, maka sepanjang hari semalam aku menggodek I-Phong, merapatkan silaturrahim dengan encik I-Phong...

Review aku : huh, dasat jugak I-Phong ni, almost mirror to mirror klon dengan I-Phone yang ori. Eksterior nya, memang tak boleh bezakan dengan I-Phone, nampak sama. Then the features, graphics, interfaces etc etc memang dia tiru bulat-bulat (aku paling suka touch screen dia, al maklumlah, jari jemariku yang halus dan runcing, nampak cun je bila aku seret2 icon dia hehehe, sila muntah ye tuan tuan dan puan puan!)

Sound dia superb! Aku rasa Sony Ericsson pun boleh kalah dengan sound encik I-Phong. Aku kan mudos jelitos, so aku suka dengo gak lagu2 dance, rock, R&B etc. I tell you, the bass is superb. Very sharp, clean and clear sound. Skang ni ringtone aku set pada lagu Nirvana...hail Kurt Kobain !!!



Cuma kamera dia je la yang hancur. In fact hari tu masa Teddy first time bawa balik I-Phong, aku perasan kelainannya sebab bila aku try nak snap picture, dan kamera dia Ya Rabbi!!!! blurry gila. Lens kamera berbintik2, entah berapa megapixel punya kamera. That's how I know...

Tapi tak kisahlah nyahhhh...barang free kannnnn....Bukannya kitorang beli pun...hehehe

Yang penting ada rupa I-Phone, cukuplah!

2 comments:

  1. masa baca entri neh siyes cek tingat kat hang

    http://kotakitam.com/2010/02/05/fake-iphones/#more-1717

    ReplyDelete
  2. jap , cek buto aiti....semenar bukan yg empunya blog yg anto comment ni taww...tp taktau camnah nk edit smulah comment di atas

    adapun sekiranya di kelik nama cek ateh nun adalah entri yg cek nk ceritah kat hang

    ReplyDelete