Wednesday, November 11, 2009

UP! UP! ....and away!!!!!

No. I'm not quoting Superman's immortal dialogue. I have nothing againts Superman, except for his weird sense in fashion (I mean, HELLO!!!! That guy wears RED underwear outside his ultra tight baby-blue spandex pants, and my hyper-active imagination runs wild hehehe)...



see what I mean ????? kannnnn ????








errr ini gambar superman junior merangkap otomen sulung aku...sian kan, superman kena trapped...hehehe...gambo lama ni....see, aku boleh hapa letak gambo tanpa cilok dari page orang lain....saja jer aku malas (ni aku menjawab sindiran batik la ni)




Anyway, it's been 3 days without internet bcoz Teddy had to bring the broadband modem...In a nutshell, it's like 3 days of hell and boredom....that is why I am writing this entry in English...u know la when I meroyan, I always meroyan in English heh heh....

Anyway, I know you guys must really missed me and my sweet charms heh heh...itu pasal la korang asik asik jengah2 blog ni hehehe (sila la muntah, jangan segan segan ye Tuan Tuan dan Puan Puan sekalian). 3 hari tanpa internet tu aku isi dengan tengok movies (kecuali pada hari Selasa yang indah bila aku pegi jalan-jalan cari makan kat umah batik, tapi petang tu jugak abe gapor dia decided utk balik Mesia lalu menghancur luluhkan jiwa raga ku, merobek-robek perasaanku...uwaaaaa pas ni susah la ahkak nak bertenggek kat umah batik....psst batik, aku pun windu la kat cikmat...aku rasa cikmat pun musti windu kat aku gak.....bwarhahaha, ni aku saja saiko sama batik u know...)

Anyway, (eh masuk ni udah 3 kali aku cakap anyway...saja je, biasa kan budak2 urban suka sebut anyway...sebut tu biar dengan itonasi yang betul tau, teleng kepala sikit, baru la urban beb...heh heh) aku nak cerita pasal movie UP yang aku tengok ketika ketiadaan Tok Mudim errr broadband modem la...best sangat movie ni...aku memang niat nak tengok di cinema, tapi apakan daya...dia on air ketika Ramadhan...jadi terpaksa lah aku tengok kat rumah aje....



ini gambo cover movie UP...















Nah. Ini sinopsis cerita. Gambar ni aku cilok dari Pixar punya website....


Review : Best gilerrrrrrrrrrrrrrr wa cakap lu....ada komedi, dan ada jugak touching2 moments...Really, I felt like laughing and crying at the same time....errr I'm not crazy OK...it's just that the story really moves me...(OK I confess, I'm a hopeless romantic....so tengok citer gini pun aku leh rasa syahdu jer....)


OK dapatkan DVD UP....yang ORI tau...sesuai untuk tontonan seisi kelorga bahgia.....


Alamak dah dekat pukul 12 tengahmalam...gigih aku menulis ni untuk tidak menghampakan harapan ramai peminat tegar aku di arena blogging ini (hehehe sekali lagi, sila la muntah). Diharap catatan ini dapatlah sedikit sebanyak mengubati kerinduan korang pada aku...hehehe...


errr lupa nak cakap....salam 1Malaysia bebehssss!!!!!!

p/s: aku tak tahu untung nasibku besok...jika Tok Mudim ada bersamaku atau bersama Teddy....owhhhhh syahdunya....ai lap yu, tok mudimmmm.....



Inilah wajah Tok Mudim pojaan hatiku....ensem kan dia....heh heh...
saja jer aku tepek...mood menepek gambo sudah tiba (sambil jeling batik hohoho)

10 comments:

  1. sekoyong-koyong.. lepas baco entry ini.. den teringin bebonar baco novel ryan & ryhana - kisah cinta dua dunia itu!

    weh puan author.. bila gamaknya launching novel tu?

    don't forget eh.. put me in ur 1st list..

    ReplyDelete
  2. oh.. by the way.. den mari 8 org - anak beranak.. geng2 atok eh layi.. ghamai tu puan author..

    ReplyDelete
  3. apesai ko sibuk pomot dvd ori citer UP tuh? bukan ke tu ari ko cakap tedi beli yg ciplak punya?!!

    huh!! aku tau le nobel nak kuar.... takut aku beli ciplak punya la tuh!!

    ReplyDelete
  4. halamak ahkak batik dapat membaca minda aku...adakah dia seorang MUTANT macam Profesor X ?????
    (sebenonya semalam aku baru tengok X-MEN buat kali ke namploh tiga)...

    ReplyDelete
  5. hah... aritu ahkak aku ado beli.. saploh hengget punyer jerrrr... ai tak mampu ler nak beli hat ori.... nanti balik karang cilok jap cd dia nak tengok gak..

    ReplyDelete
  6. Anyway, (mana2 jalan)

    it's been 3 days without internet bcoz Teddy had to bring the broadband modem...
    (teddy bawak modem jalan2 3 hari)

    In a nutshell, it's like 3 days of hell and boredom....
    (dalam kulit kacang, 3 hari mcm neraka bohsan?)

    huh kalu yer pon nk meroyan kecian la cikit kat pembaca mcm aku nih jenuh nk carik kamus nk pahang!!!!

    ReplyDelete
  7. bananassssss...

    ko buat aku gelak macam langsuir baru lepas buat botox la..........wakakaka

    ReplyDelete
  8. weih... blurr semacam jek gambo tangkap sendirik tuh.... err...aipong ker?

    ReplyDelete
  9. dengki dengki dengki !!!! lalalalala
    (sambil tutup mata wat tak nampak posting batik)

    ReplyDelete