Tuesday, December 1, 2009

Kepulangan Yang Dinanti...

I"M BACK !!!!


Heh heh...mengaku aje lah...korang memang menunggu kepulangan aku ke arena blogging ini dengan penuh rindu dan asyik mahsyuk-nya...kan ??? kann ??? kann ??? (sila angguk kapla, letih aku duk taip kan kan kan)...haippp...jangan cebik bibir yang vogue dengan lipstik Chanel itu, bughok rupanya heh heh heh....

Arakian, kepulanganku dari percutian di Bahamas itu disambut dengan satu perkhabaran yang amat memilukan...laptop Acer ku telah kiok...Innalillahi wa inna ilaihi raji'un....agaknya dia merajuk aku tak bawa dia ikut aku bercuti di Bahamas tempoh hari...

Setelah menitikkan 2 titis airmata duyung (DUYUNG, bukan DUGONG, jangan tersilap hokeh!), aku dengan rakusnya telah menggunakan laptop Inchek Teddy...lagipun, dia memang dah janji nak kasi laptop ni kat aku bila dia dapat laptop baru opis baru dia...


Walaupun Dell putih ini lagi jelita dari Acer cabukku itu, tapi aku masih meratapi kepermegian Acer itu...Dell ni aku rasa macam kureng chemistry jer ngan aku, tapi sebab aku dah tengah kemaruk nak tenet maka aku pendamkan sahaja derita ini di dalam sanubariku....hehehehe....(ayat2 puitis jiwang 14 karat dah kluo....)


Dan khabar gembira pembalut luka handyplast atas kekiokan Acer kesayanganku....(drumroll please)...aku akhirnya sudah dapat author's copies novel sulungku...it feels so good to finally be able to touch and hold my 'baby'...daku teruja !!!!


Lagi satu khabar gumbira...novel ni pun dah masuk dalam website publisher aku...boleh beli secara online jugerrrr kat sini ...selain tu, boleh juga dibeli secara manual dekat MPH....hehehe pomot jangan tak pomot!!!!


OK, aku dah nak titon...tatatititutu!!!!!!!

Errr esok aku mungkin terpaksa sambung cuti lagi memandangkan Acer aku sudah menemui ajalnya....arghhhhhhhhhhhhh tensen!!!!!!!!!!!!!2#$%^&*(*&%%#!

Nampak gayanya, aku akan bercuti lagi...kali ni aku teringin nak bermain ski di St. Moritz pulak....sigh....letih jadi orang kaya ni...asik2 cuti jerrrr....harharhar...sekali lagi aku hanyut dalam arus imaginasi....

9 comments:

  1. Yippieeeeeeee!!!! setelah aku godek2, Acer idup kembali...aku saspek problem dengan adapter dia la...

    saja jerr acer ni wat saspen kat aku...jangan ko pergi lagi wahai acer...i need you (at least for now, sampai la Teddy betul2 wariskan Dell tu kat aku, bhahahahahaha!)

    ReplyDelete
  2. ho ho.. baik punya cover story!

    weh book signing weh!
    kat umah batik pun ok beb.

    ReplyDelete
  3. congrats buku dah release...

    nnti wa beli insyaAllahh...
    kt kinokuniya ada tak??? KLCC ni xdak MPH

    ReplyDelete
  4. weih!!! aku dah pi mph alamanda semalam... dok cari-cari-cariiiiiii kat stand buku terkini tu... lom distribute ke sana daaaa.....

    seeeeeee.... betapa aku menyokong, mensapot, mendokong (ni bahse indon ek)... anak aku je dokong anak ko.. tak koser aku nk dokong ko...

    ReplyDelete
  5. ler kedai buku yg aku p kat KLCC tu kinokuniya ker? heheheh aku hengat MPH tp ahad aritu aku carik takder lagi..kat popular ada tak?

    ReplyDelete
  6. setakat yg aku paham, MPH is the sole distributor for my publishing company, so toko2 buku lain payah skit la nak dapat...or kalo ada pun, mungkin lambat skit....

    ReplyDelete
  7. huhuhu jangan ler kutuk acer... leptopku pun acer gak.. begitu berjasa tawww... huhuhu...

    ReplyDelete