Wednesday, December 30, 2009

Cinta Mona Gersang

hehehe...adakah ini tajuk nobella terbaru aku ? Cam besh jer kan...cerita kisah wanita bernama Mona yang kegersangan, macam aku...

Ya...Ini pendedahan berani aku...Tanpa malu, aku ingin berkongsi derita hati ni dengan seantero pembaca di dunia blogger ini.

Aku sedang gersang sekarang ni. Rasa resah gelisah, gundah randah, bagai arwah arowana aku yang kelemasan di dalam air. Keinginan yang membuak buak pada ONE THING, and ONE THING ONLY, namun aku masih belum dapat melampiaskan serakahku pada keinginanku tersebut.

Sudah seminggu aku menahan keinginan ini. Terasa bagaikan dipanggang hidup-hidup. Siang malam aku asyik teringat, rindu dendam tidak tertahan. Memendam keinginan yang satu,menanti saatnya untuk aku melepaskan serakahku ini. Namun aku masih hampa.

Sia Dia, Teddy suamiku, bagaikan tidak memahami kehendak napsu ku ini. Sudah berbagai isyarat aku lontarkan padanya. Sudah pelbagai posisi aku peragakan padanya, namun dia seakan buta, seakan tertutup minda nya untuk memahami hasratku. Bagaikan ada hijab antara kami. Dan aku bagaikan si gila yang menjerit sekuat hatiku, namun dia tidak mendengarnya. Atau mungkinkan dia sengaja ingin menyiksa batinku ????

Kau kejam Teddy, kejam !!!!!!

Maka hari ini aku mengambil keputusan drastik.

I DO IT MYSELF.

I WILL SATISFY MYSELF.

Maka di rumah Batik, aku tanpa segan silu terus melampiaskan hawa nafsu yang sudah seminggu tertahan.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

What a feeling. I hit euphoria. Bagai di awang-awangan saat napsu sudah ditunaikan.

Seminggu tak dapat bertenet dan update blog sebab modem aku mampuih dipanah petir, hari ini akhirnya dapat jugak aku tunaikan hajatku untuk bertenet dan update blog aku.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Bestnya.....

Sekian, kisah benar aku yang kegersangan internet akibat modem yang rosak....errr korang ingta aku cakap pasal apa ? Choiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............

5 comments:

  1. ish!!!! baru jer aku nk ghairah... hampesh.com betui arr ko nih

    ReplyDelete
  2. aku ske part memperagakan posisi tuh!!...
    macam aku salu wat malam-malam jemahat....
    waktu ujan turun, tv takdak citer besh.....
    aku pun memperagakan posisi muffin cekelat aku dalam dulang daaa... eerrgghh!!

    ReplyDelete
  3. ish2...tercemar minda ku yg suci bersih tulus mulus ini taw!!!

    ReplyDelete
  4. ha ha ha

    sekilas ikan di air den tahu pondan or not

    ReplyDelete