Thursday, December 10, 2009

Fantasia Bulan Madu, Wet Dream Dan Tragedi...

Demi cintaku padamu
Ke mana pun kan ku bawa
Ke hujung dunia ke bintang kejora

Demi cintaku padamu
Ku korbankan jiwa dan raga
Biarpun harus ku telan lautan bara

Bulan madu di awan biru
Tiada yang mengganggu
Bulan madu di atas pelangi
Hanya kita berdua
Mengecap nikmat cinta
Yang putih tak terbanding
Sesuci embun pagi

Andai dipisah
Laut dan pantai
Musnahlah ilham
Hilang pedoman

Andai dipisah
Cahaya dan bulan
Gelap gelita
Punah asmara


hohoho...itu lagu Fantasia Bulan Madu by Search. Lagu tu sangat popular zaman aku sekolah dulu. Saja je aku tepek lagu tu, mengenangkan jiran aku tu sedang mengecapi saat indah bulan madu dengan suami tersayang....heh heh...jangan runtuh katil sudahlah yerrrr....


Aku baru balik dari PD. Bukan bulan madu, tapi ikut montot laki. Iyelah, aku ni kan ala2 istri mithali walaupun kengkadang aku boleh transformasi jadi istri DEGIL-li (err puas aku try cari perkataan yg seirama dengan mithali, tapi sebab aku tengah blank, maka that's the best I can come out with. Deal with it, OK!).

Kisahnya, pada suatu pagi Rabu yang berseri, sedang aku sibuk mengacau mi goreng spesel dalam kuali, tiba-tiba Teddy buat kejutan yang ngeri, katanya hari ni nak ke PD, cepat kemas kain baju suruh anak2 mandi! (errr perasan tak aku akhiri setiap ayat aku dengan huruf 'i', supaya berirama? tepuk la sikit atas kegegehan aku OK)


Hoh...apalagi, mencecet2 la aku kemas kain baju, basuh piyuk pinggan mangkuk. Mana nak mandikan budak, nak kemas baju yang sesuai bla bla bla. But I did it. All in less than 1 hour's time. Pandai nyerrrrr!!!!!

So lepas breakfast kitorang berangkat. First stop was Seremban, then we moved to Tampin, then Rembau. Final destination baru la PD. Sumernya tu atas urusan Teddy la. Aku tunggu jer la dalam keta ngan 3 otomen masa dia turun tengok sites. Hoh. Rabak telinga aku tak payah cakap la. Tapi aku masih cool. Yeah baybee!

I enjoyed the journey. AKu ni kalau traveling memang jarang tidur. Naik kereta ke naik bas ke naik train ke hatta naik kapal terobang sekalipun aku memang tak tidur. Aku suka tengok scenery jalan. Dan kalau naik flight lagi la. Aku biasanya akan request windows seat, dan tak puas-puas tengok landscape bumi from a bird's eye view. Cantik sehhh. Nampak sungai, nampak hutan etc etc. Dan kalau kapalterbang tu sedang terbang tinggi, aku suka tengok awan. Pastu aku imejin la aku bulanmadu di awan biru...ala macam lagu yang aku tepek kat atas tuuuu....

Anyway, lepas dah siap kerja dia, kitorang pun check in ke hotel. Lepas check in, apalagi....acara terjun ke dalam laut pun bermula! Want to know something weird ? Masa mandi tu aku baru teringat...for the past few weeks, aku memang asyik bermimpi. 2-3 kali mimpi yang sama. Wet dream lagi.

hohoho...Jangan pikir 18SX hokeh. Aku kata wet dream, sebab dalam mimpi tu aku sedang mandi dekat SELAT MELAKA. So memang basah la. Itu pasal la aku kata wet dream hahaha...(weh...kalau aku ada wet dream, aku tak akan cerita kat korang, kena kutuk kaw2 jerrr)

Dan, masa aku syok2 mandi, aku teringat balik...hoh...patutlah 2-3 aku asyik mimpi mandi dan berenang di Selat Melaka. Memang betul lah. Macam deja'vu. Really. In my dreams, ianya nyata lagi clear yang aku sedang berenang di Selat Melaka, bukan Lautan Atlantik ke Laut Artik ke hatta Laut China Selatan ke....

Wah. Ini sudah magika. Maybe after this I would have some magical powers, like touching something, and it turns into gold ????? so far belom lagi....but I'm still hoping....

Hoh. Gold ke hapa nya....aku balik ke rumah, dan terkejut disambut tragedi....nanti lah aku cerita tentang tragedi yang berlaku di rumah, sepeninggalan kami ke PD...

to be continued.... (saja aku bikin saspen)

5 comments:

  1. pssttt... bolehtak lepas ni ko mimpi aku naik cayenne.... cayenne cukuplah... keta takyah baya zakat macam omeh....

    (sambil membetulkan jambul aku yg wet di malam jemahat.... hek hek hek....)

    ReplyDelete
  2. he he he

    in my dream i had a plan.
    if i marry a wealthy man.

    money money money
    must b funny
    in a man's world

    aha

    lagu ABBA?

    ReplyDelete
  3. cisss tajuk horny tp hampesh!! sia2 jer aku kelik dengan ghairahnya...

    ko mandi pakai apa wei? citer arr sket aku da horny nih BBuwuArrHAhaha...

    ReplyDelete
  4. hahaha...aku tiru ko la bananas...ko kan ske wat tajuk yg ghairah2....

    ReplyDelete