Monday, November 2, 2009

Haloween oh Haloween...antu!!!!!








Trick or treats, anyone ???

Heh heh....masa kat UK dulu time Haloween ni aku selalu menyorok dalam rumah diam2...budak2 datang untuk ber- trick or treats, dan sebagaimana adatnya, tuan rumah kena la kasi coklat/candy kat diorang....cheh, dari aku kasi kat bebudak baik la aku makan sendiri coklat tu kannnn hohoho....kudukut punya orang!

Anyway, it's the end of October, Halloween time and the TVs are all playing horror movies...

Aku layan je...best siott...ada citer 13th Floor, The Covenant, 30 Days of Night (yg ni ganas giler), The Exorcism of Emily Rose and pastu ada series True Blood yg aku tak sempat tengok sumer siri nya....huh...minggu yg penuh violent, full of blood and gory murders...rate 18PG la...majoriti hantu adalah dari spesies vampire, ada werewolf seekor dua dan juga Poltergeist...



Bagi aku, cerita hantu yang paling seram ialah The Ring yang asalnya ialah cerita hantu Korea, tajuk dia Ringu. Mula-mula macam boring je jalan cerita dia...tapi yang last scene tu membuatkan aku takleh tido malam...dah lah masa tengok tu aku tengok sorang2...


Adegan yang aku takleh lupa ialah adegan ni...

Hantu tu keluar dari TV dan merangkak pergi bunuh sesiapa yang tengok video misteri tu....
Masa first time tengok, aku confuse, hantu tu keluar dari TV yang dalam TV tu ke atau hantu tu keluar dari TV kat rumah aku ??? Dah lah masa tu aku tengok seorang diri..hahaha...



Tapi aku memang suka tengok cerita hantu...dan bila tengok cerita hantu aku mesti akan menjerit kuat-kuat...adik aku selalu marah, sebab dia lagi terkejut dengar aku menjerit dari apokobondo antu yang keluar dalam TV tu...hehehe...apa barang tengok cerita hantu tapi menelan jeritan macam tengok drama TV Pendidikan kannnn ??? hehehe...lepaskan jeritan itu sayang....don't hold back...



Aku pun suka cerita Sleepy Hollow. Dalam filem ni, abe Joni Depp aku jadi ala2 nerd dengan wataknya sebagai Ichabod Crane...








Walaupun nerd, tapi dia tetap gorjessss....cerita ni pun seram, esp. bila the Headless Horseman itu muncul untuk memenggal kepala mangsanya...tengok muka Headless Horseman tu pun ngeri semacam jerrrrr...err tak payah tepek gambo Headless Horseman lah, kang terkujat mak buyong sorang tuu...hehehe






Tapi...cerita hantu yang paling best ialah An Interview With The Vampire...motif cerita ini yang aku angkat sebagai the best horror movie, ever ????
Sebab...vampire dalam cerita tu semuanya gorjessss....kenapa, tak percaya ? Ni buktinya....



Tom Cruise and Brad Pitt are two good looking vampires, kan, kan, kan ???





macam siok jer Tom geget Brad...hehehe





Tom, geget la I...I rela, you!!!! auwww!





hensemnya vampire ini...









Erk!!! Gulp! Habih la blog aku kena cop sebagai blog gay lagi la lepas ni.......


Helloooooooo !!!! Ahkak sekadar menikmati keindahan ciptaan Ilahi, OK ???

I'm straight....tulen bangggg....

2 comments:

  1. he he
    lu mmg born writer le berlian!

    gue takat tulis ilmiah gue terrorist le. bab2 fiction ni - gue failed F9 beb!

    tp itu pociken ah.. gue myk suka lah dia nya sci-fi.

    ReplyDelete
  2. huh semua antu obersea... mentang2 la balik londons biskut!!!

    ReplyDelete