Thursday, November 5, 2009

Design Baru, lagi cun dan menggoda serta menikam estetika sukma!


Oleh kerana semalam aku tiada akses internet, maka hari ini barulah aku dapat check e-mail. Ada surat, ada surat ada surat!!!! (nyanyi macam lam Blue's Clues) dari publisher...ahemmm...

Publisher hantar design front cover yang baru, dan personally aku pun lebih suka design baru...hehehe...kata publishing manager aku, depa 'beli' gambar Ryan tu...hensem kan, brown hair, green eyes, exactly like how I described Ryan...more over, he also got a Gaelic look, iaitu rupa paras keturunan Scottish/Irish...

Gambar Raihana pula memang cun, macam aku la! She's also a real person, kenalan boss besar publisher...hebat, hebat...Thank you publisher/editors for being so understanding...

Tadi pun Mitha/my publishing manager call, saspen dia sebab aku tak reply/approve design terkini tu sebab hari ini diorang dah nak sent the front cover design for print...hehehe...so I had to explain to her that yesterday I have no internet access...poyo punya writer...

Anyway, kata Mitha, text/content novel memang sudah dihantar untuk printing, cuma front cover aje lambat sikit sebab mereka pun buat survey untuk pilih design terbaik...so lepas aku dah approve tu mereka akan hantar the selected front cover design for press, dan by end November the latest, Cinta Ryan-Raihana akan keluar di pasaran....

Tungguuuuuuuuuuuuuuu!!!!

15 comments:

  1. heeekkk..... aku suko awek yg lama tuuu... macam muko aku walopun tudung syria aku awek baru ni yg pakek....

    tapi yg ni nampak ler cerita chenta 2 org dari yang lama nampak macam kisah chenta kembar siam... hek hek...

    ReplyDelete
  2. heh heh heh...cikmat dah baik domam ???

    ReplyDelete
  3. ha betui laa.. ok ler cikit dari yg dulu.... nampak macam bangla jek muko laki tu.. pehtu yg pompuan lak nampak macam ha nun ta wau jek... (hikhikhik konpem pehni kak tek nyesal cakap muko dia macam muko awek lamo)

    tu gambo profile tu bilo nk tuko?

    ReplyDelete
  4. hahahaha !!! nak tukau la ni...ayem bizi la...yestedey no modem, so todey ai veri bizi lah...

    ReplyDelete
  5. weh! lain kali kot nk pakai muka cover page yg cung cung hidung mancung mancung.. mcm den ni.. sound sound le..

    anak daro den ado tigo bolaih.
    anak bujang den pun tigo bolaih.

    anak sedaro lagi.. ha.. ghamai tu!

    semua cung cung mcm.. err sila lah isi tempat kosong tu..

    ReplyDelete
  6. weh darling! can i make a suugestion?

    ce ekau naikkan blog archive ket ataih sikit.. boleh ka darling.. i lap u.

    ReplyDelete
  7. RFC ??????? den udah ado pen klab ???????

    mak sukerrr nyah!

    ReplyDelete
  8. aiseyman! ekau baru setat blogging udah ado pan kelab.

    isy! den ingat ecah ket umah pink yo ado pan kelab.

    ReplyDelete
  9. ensyem le wajah mamat tuh...sesuaaaaaii!!!
    bila ek nak dpt novel pree tu....
    pastu bbanje ar kita2 sume mkn sekali
    kat keni rojes jd le....sebulan sekali gitu...hahahahha

    ReplyDelete
  10. wah mcm rupa my previous norwegian boss jer wakakaka..

    mai tgk you tube dia.. dia buat whiskey sendiri.. eh tak yah la ekkk.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. wahhhh ini baru encem dan mancho mannn, yg aritu mcm anak bangla mana tah ngan rambot afro.. yg pompuan tu awat sengeh gatai sangat? mentang2 la gigi puteh (bukan kuning mcm patin buwarhahahaha)..

    ReplyDelete
  12. err err razzlinaaaaaaaaaa...

    leh tak mintak kat publisher tu no tipon abg ryan tu? pleeeessseeeeeeeettttt...


    aku terpaksa kelik berkali2 hanya utk menatap wajah itewwww... ohhhhh tuhan naper aku di uji sebegini???????

    ReplyDelete
  13. weh kupi... ala hang jeles la tu takut kitorang melawat blog bosh hang... kitorang tau la hang tak encem wkakakakaka...

    ReplyDelete
  14. kihkihkih.. sobab kurang skit dari ensem la tak mau kasi gambar boss aku yg ensem tu hehehe.. jeles woo.. heh..

    nanti kang ada org yg drooling plak hehehe..

    seriously.. sebiji muka dgn ryan.. rambut pun brunette.. muka dia kurus skit la..

    ryan ni kena upah dgn kek bolian tu la tembam skit ehhehe..

    ReplyDelete