Tuesday, October 27, 2009

Sneak Preview




Tadi publisher anto sample cover depan nobel....wow daku teruja !!!!

ni aku kasi korang tengok sneak preview OK...diam2 la jangan bisin....

nah...







amacam...cun tak ????

aku rasa muka heroin tu ada iras2 muka aku lak....wakakakakaka....

errrmmm diam2 ye, aku nak jampi skit....

~~~~~~~~~~~~~ marang prapu kapundennnn parang skeperrrrrrrrrrrrrrrr....
..... dengan ini aku pukau korang sumerrrrrrrr...nampak jer buku ni kat kedai nanti korang kena beli 5 naskhah sorang...ingatttttt nampak buku ni nanti beli 5 naskhah sorang~~~~~~~~~


errr itu jampi lam bahasa jawa ke ??? alamak kantoi la...musti anak jawa tu hentam aku nanti...lariiiii !

1 comment:

  1. Ryan ni singkatan meroyan ker? ni kesah rihana meroyan kat chris brown ker?.. kasi arr sinopsis sket.. hamboiiihhh blum jd kayoss da kudukut...(statement ikhlas tp jauh)

    ReplyDelete