Monday, October 26, 2009

I Look Blue !

OK lah...sekarang aku dah addicted dengan blogging, thanks to you guys la...

Suruh tuko template la, template hitam ni gelap la, macam tak dapat royalti la, tak bayo bil letrik la bla bla bla...yatta yatta yatta...korang memang banyak songehhh !

Maka dari tadi aku duk sibuk godek blog settings, tukar fonts, colours etc etc....selepas hampir berpinar mata biru ku, aku akhirnya memilih warna biru jadi latarbelakang blog ku...

Kenapa biru ? Kerana biru adalah antara warna kesukaanku. Biru lambang romantis, biru yang menenangkan, mendamaikan, biru adalah warna lautan dalam, sedalam lautan hatiku...dan pancaran dari kebiruan lautan 'meminjamkan' refleksi warna biru-nya kepada sang langit, lalu langit juga turut membiru....maka atas dasar itu aku memilih biru...










errr...sebenarnya aku dah tak larat nak tukar2 setting display...mataku sudah penat...

so please, no more complaints OK...kalau komplen jugak korang tanggung jer la sendirik...aku bolayannnnnnnnnnnn....

No comments:

Post a Comment