Saturday, October 31, 2009

Inikah Ryan ????

heh heh heh...

korang la...banyak sangat komplen...kata gambo kat front cover nobel tu cam tak ensem la...macam pakwe sudan la...huh! menchik mencik menchik!


maka aku pun saja-saja la pikir...wajah siapa lah agaknya yang sesuai untuk jadi Ryan Broderick ekk....

adakah ini ?
Mr Orlando Bloom yang menawan hatiku dalam The Kingdom Of Heaven ???
ensemnya OB...walaupun berlumuih lam citer tu...orang lawo la katakan, berlumuih pun lawo jugak...ala macam aku ni haa....






atau first love aku Incik Johnny Depp yang membuatkan aku teringin jadi bini kapten Jack Sparrow atau kru lanun pun jadi laa....




atau....Mr Hugh Jackman who made me wish that I am a mutant (a smexyy mutant, borrowing some old man's word from another galaxy...)
















atau ini...
Brad Pitt the smexyy father yang membuatkan aku tingin jumpa devil lam movie Meet Joe Black...(oh he's hawtttt in that movie....handsome and dangerous, 2 lethal combinations.....merembesssss mak, nyahhh!)



atau si dia ni ...

the baby faced Leo yang membuatkan aku menanges habih 3 kotak tisu lam Titanic ??? walaupun lam muvi tu dia semekin, tapi dia ensemmmmm...cukupla dengan ke enseman wajahmu...kita tak payah makan minum dahh...
u jump i jump OK!







Oh sungguh sukar membuat pilihan....
eenie meenie miny moe,
choose the one that I love most....




But you know what...dalam aku duk eenie minnie moe nak baling dadu tu baru lah aku baru la sedor....

oh my god...I'm a movie buff...huk aloh....nampak sangat aku kaki wayang kannnnn....

3 comments:

  1. puyyyooo.... leh aku pilih satutak?
    errr... yg dah sunat punya...

    ReplyDelete
  2. ko sunatkan la sendiri....lagi afdhal....

    ReplyDelete
  3. oklah... yok kita geget yokkk.....

    ReplyDelete