Monday, January 11, 2010

It's Rock n roll time!

Oh yes baby, it's the rock n roll time. It's the ultimate headbanging time, it's time to sway and feel like the earth move under your feet, feel like the sky is tumbling down, it's time to feel crazy and inhuman.

Nah. I'm not talking about drugs, or seksss (ejaan tu aku sengaja buat gitu supaya blog ni tidak diblacklist oleh server kat opis Puan Banana, how thoughtful of me, kannn?) or lain2 parti liar yg berorientasikan hedonism.

The fact is, keterangan kat perenggan pertama tu ialah penerangan aku tentang simptom mabuk buatan orang (MBO ?), khasnya dalam kes aku ialah buatan Teddy.

Aiyoh. Aku ni memang kategori yg akan melepek macam kain buruk for the first trimester of my pregnancy. 4 bulan pertama tu aku memang akan lomah....mabuk, pening, muntah,loya etc etc. Cukup lengkap. Tapi...as if by magic, once I hit the 4 months milestone, fuhhh...otomatik semuanya OK...

Itu yang aku duk risau tu...17 Januari is my author's session day at MPH 1Utama...dari bulan doblas dulu aku duk plan kunun nak beli baju baru la, nak beli mekap baru la sempena hari berbahgia itu....tapi semuanya hanya tinggal perancangan...aku tak mampu nak pegi supping kerna sibuk dengan uwekk uwekkk...aisehman....guano nih ????

Tapi...nasib baik ada Gardenia Wholemeal bread....bagaikan roti ajaib kiriman Doraemon , siyesssss wa cakap luuuuu!!!!! Makan loti ni bagaikan aku tarok 'penyendal' yg sangat efisyen kat dalam perut aku. No more perut bergelora, rasa tenang jer. Dan bila perut aku tenang, tidak bergelora umpama ribut barat yang menghempas gelombang ke persada pantai (fuh! ayat jiwang seh!), kepala aku pun tak pening. I feel human again. Alhamdulillah....

Dan mintak-mintaknya...17 Januari ini aku masih akan kekal macam ni...pastu kalau nak ribut barat ke sulawesi ke utara uganda ke takpo la....janji, 17 Januari ni aku maintain cun, aminnnn....





Keterangan Gambar, tiada kena mengena dengan imej terbaru aku :
Perkenalkan...Mr Rabbit...hewan terbaru dalam zoo keluarga aku...Inchek Teddy beli Mr Rabbit ni lepas aku confirm pregnant. Jangan silap paham...Mr Rabbit ni ialah hadiah untuk Cik Man yg terpaksa belajo utk melupakan nenen...oh yes, Cik Man masih nenen walopun umornya dah nak masuk 3 tahun...so sebagai hadiah selamat tinggal nenen, terimalah rabbit ini sebagai temanmu...hahaha sian Cik Man....

8 comments:

  1. he he he

    err tak pernah rasa morning sickness.
    teruk mcm tu ek?

    ReplyDelete
  2. aiseyman.. 17jan.. atok eh ado ride le.

    how ah?

    ReplyDelete
  3. hoh. teruk wa cakap luuuu...masa peknen cik man wa siap masuk spital, wa cakap luuuuu...

    ReplyDelete
  4. ala...pasal 17 ni don wori la Tai...kalau Atok ado ride, takpo la...small matter only ma....

    ReplyDelete
  5. psstt...kalo ko takleh 17 jan nih...aku leh gantikan... bukan ado muko ko kat buku tu pong...

    aku siap charge lima hengget kat sape-sape yg nak otograp haku...

    amacam? brilliang tak?

    ReplyDelete
  6. chehhhh...ko memang minda usahawang la kaktek...aku kugami minda intelek mu itewwww

    ReplyDelete
  7. ini mcm kalu
    gue vrooooom lah gak ke sana
    atok eh ado dino ngan latuk bandar mana ntah

    ReplyDelete
  8. hoh ko takleh ganti daiment kak tek, molot hodoh tu org kenai...aku leh arr.. hikhikhik weh daiment kalu aku nyamar jd ko skiping utara depa caya tak yg ko org ganu murtad heheheheh

    ReplyDelete