Sunday, January 17, 2010

Bagaikan Cinderella...la la la!!!!

Yups, hari ni aku rasa bagaikan Cinderella. Bukan sebab aku ada pari pari. Bukan juga sebab aku ada kereta pumpkin yg transformasi jadi Porche Cayenne pujaan hatiku. Bukan juga sebab aku ada glass slippers size 6. Atau sebab aku pakai baju gown ballroom kaler putih yang makin menonjolkan ke-gorjes-san diriku yang sudah semulajadi gorjes ini. No no no.

Hari ni aku rasa bagaikan Cind, sebab hari ni aku takdak rasa mabuk/pening/muntah. After almost 2 weeks of feeling like being trapped on a ship from hell, constant seasick, constant nausea etc etc, hari ini aku bagaikan berjaya membebaskan diriku dari belenggu mabuk tanpa alkohol itu. And it feels good! (Cue: OK masa ni korang imejin lagu I feel good! aku malas nak cari lam youtube)

Crowd memang tak ramai, aku pun tak expect ramai orang datang esp kat 1Utama tuh. Tapi macam nak juling jugak aku cari muka2 familiar yg janji nak mai (hint: Batik...di mana ko batik!!!!!) Tapi takpe lah...aku syukur sebab at least aku leh baca text aku dengan lancar, takde gagap dan paling penting takde uwek uwek depan crowd.

What more can I ask ?

OK Cinderella nak titon...must catch my beauty sleep....

8 comments:

  1. aku dah kata.... mabuk ko tuh mengada-ngada je..... kalau tiap ari kena jadi cinderella elok sampai banak tak mabuk!

    ReplyDelete
  2. batik !!! hoh...baik ko cakap ketika pukul 3 hingga 4 petang semalam ko sedang enak berbulan madu sama pak gapor...alasan tu jer aku leh terima sbg sebab ko no-show kat majlis tu semalam...alasan laen aku takmo terima hehehe...

    ReplyDelete
  3. huh!! creepynya... aku baru update blog... cemana ko boleh tau apa aku nak tuleh ha?

    ReplyDelete
  4. errr... tiap kali kelik kena bagi komen ke?
    atau kelik bodo je?

    (kasik chan le aku layan mak bunting sorang neh mandangkan aku pong takdok koje..!!)

    ReplyDelete
  5. ish ish ish nasib bek aku ngandung tak teruk mcm ko.. tigo tigo blas anak aku takder alahan, adakah ini bermakna im the original princess??? owwhhh


    ((nyampah betui arr apsal aku skiping tak besh mcm ko skiping arrr????))) owhh ye lah ko kan cindyrella.. salu kena ajor akak2 gumuk ko yg evil tu no wonder la ko pandai skiping...hikhikhik

    ReplyDelete
  6. errrr.. errr... yg beno nye eden lupes langsung ar pasal ari ahad tu.... dok berhibernasi berdua2an kat umah menerai baju yg dioder online minggu lepas... hikhikhik...

    ReplyDelete
  7. i dah hapdet yo yo a a awww...

    ReplyDelete