Tuesday, July 27, 2010

Memoir Untuk Ary : Rest In Peace.....sob...sob.....

Hari ini aku tulis entry dalam bahasa ibunda aku...Kerana aku sedang menjalani tempoh berkabung 40 hari......

Ya...berkabung atas kehilangan Ary...bukan Ari Wibowo...tapi Pengeran Putera Arowana Mudzaffar Shah...iaitu arowana peliharaan Teddy........

Aku pun tak pasti macam mana Ary boleh mati tiba-tiba...sudden death case la ni...dan aku memang telah berhempas pulas cuba menyelamatkan Ary...sumpah ! Aku cuba tukar air akuarium tu, namun Ary menghembuskan napas terakhirnya pada saat yang penuh kritikal itu...maybe aku patut buat CPR kat Ary....huhuhuhu..................


owh ARy....kenapa kau pergi sekarang ???? kenapa ??????? why ?????
aku bersedih meratap pilu atas pemergianmu..................









well....the truth is....aku bukan sedih sangat atas pemergian Ary.....tapi akusedih sebab aku tahu lepas ni mesti Teddy akan beli ikang lain.............................


dan bersama itu............musnahlah impian golang omeh kerawang yg aku dah intai kat Poh Kong semalam !!!!!!!!!!! (cue gambo pompuan jelita tengah histeria nangeh !...aku la tu)



owh Ary..............ko musnahkan impianku............................



Ary dalam kenangan...kau pergi dengan membawa impian golang omeh kerawangku.....

7 comments:

  1. Takziah untuk mung daiment atas kekembalian ary ke tempat asalanya.. usah lah bersedih yer, yg pergi tak kembali, yg tinggal hidup perlu diteruskan..
    patah tumbuh, hilang berganti... sabor jer lah menunggu hari teddy bawak balik arowana baru...
    he he he..............

    ReplyDelete
  2. oh kak anon...aku menunggu dalam debaran sehati berdansa..........

    ReplyDelete
  3. wah!! si aro ...tak koser aku nk panggei ARY.. kalau buat masak lemak cili api kan sodap...

    aku rasa lah kan... selagi umah ko ado akuarium, selagi tulah tedy beli ikang baru.... apakata.... err... ko nak dengar sajessyen aku dak?..
    takmo dengar buang karen jelah aku tuleh..

    ReplyDelete
  4. 1. patutnya ko takyah beli baby cot.... jadikan akuarium tu baby cot cik mon.

    2. ko jadikan stor menan otomen yg sebeban tu kat situ

    3. ko jadikan bathtub cik mon

    4. ko jadikan swimming pool 3 otomen

    5. ko jadikan tempat organic composer boleh buat baja tanam pokok rambutan aku yg cik man kasik mampos tu.

    6. kalo2 rasa ko nk banak dlm air... kt situ pun boleh guna

    7. isi air penuh, ko lemaskan anjin india yg memekak depan rumah tu

    8. tempat tadah air ujan, jimat air takyah bayo kat syabas

    9. tanam sayo hidroponik

    10. letak luar rumah siap bantal kot tedy balik lambat, ko majuk kunci pintu..

    ReplyDelete
  5. huh sajestien kak batik sungguh tak bernas yg boleh menambahkan tensen..

    ReplyDelete
  6. aku rasa macam nak meroyan lepas baca sajesyen kaktek!!!!!!!!

    ReplyDelete