Sunday, January 9, 2011

Diari Mak Supir Nan Gorjes

OK dah seminggu sekolah bermula. Bermakna, dah seminggu jugak dah aku secara rasminya jadi mak supir nan gorjes lagi lemak berkrim...

Teddy ngelat, hari Senin ngan Selasa jer jadi pak supir, pehtu dia kena pi KL settle kan tender, maka tinggallah aku terkontang kanting hangkut bebudak pi skolah...Hafiz dah masuk darjah 2, n Hakim pulak dah stat tadika...dua2 skolah pagi, tapi petangnya aku kena hangkut Hafiz pi kelas KAFA lak....bizi bizi, takde masa aku nak bersosial kat tenet wa cakap luuuu.....

Huh! ikutkan ati, nak jer aku tarik moncong patblas di atas pengelatan Teddy, tapi memikirkan wang beso yg dia akan dapat bila projek tu dah settle, maka aku tarik napas dan banyak2 bersabo....istighpar istighparrrr....sesungguhnya sabarr itu satu senjata.........


OK la, aku pun takleh berlama2 depan laptop...satgi nak kena iron baju skolah otomen2 tuh...arghhhhhhhhhhh


anyway................


Hafiz excited gila masa pakai baju Melayu nak pi skolah KAFA...siap cakap macam orang nak pi kawin heh heh...n bila aku cakap nak snap gambo dia KHAS utk tatapan Syasya, tanpa segan silu dia terus posing sambil tersengih2....




Khas utk tatapan mata bakal besan aku nuunn di Charlotte, Ahmerika...ensem kan, bakal mantu ko ???? sejukkkk jer mata menatap wajah jejaka Melayu terakhir neh heh heh....

3 comments:

  1. woiihh ai pong anto anak skolah gak..apsai leh jer tenet???? ker ko da jumpak porem baru?? bek ko ngaku cepat!!!

    ReplyDelete
  2. yolah....sojuk mato aku mandang haaa.... walopun sah belum sunat dah bangan nak tawen??!!!

    ado porum baru ka? selain porum masammanis kedai tomyam tu?

    ReplyDelete
  3. huh aku skang bizi masuk porem minda jutawang, tak men la takat porem tomyam kong tuh ! hahaha


    *tuan umah maleh nak login sebab nak amik anak dari kelas KAFA satgi*

    ReplyDelete