Monday, December 6, 2010

Semalam Ku Bermimpi...Wet Dream Wa Cakap Lu!!!!!!

Huh korang nih..mentang2 kat tajuk tu aku tulih tajuk wet dream, gelojoh jer korang kelik mouse korang...huh....takder makna nyerr aku nak share pasal wet dream aku kat korang, bak kata Datok CT, Biarlah Rohsie....ngeh ngeh ngeh...




Anyways....semalam memang aku ada bermimpi....baekkk punya mimpi...beshnyerrrrr....


ALkisahnya, aku mimpi pergi satu tempat ngan Teddy n Otomen2 aku....besa la mimpi, mula2 tempat tu macam blurred jer kan....pastu aku nak beli barang, tapi aku rasa kudukut nak pakai wit aku....and taraaaaaaaaaaaaa....

lam mimpi aku tu, Inchek Teddy ngan baekk ati nya cakap yg dia nak kasi wit kat aku....nahhhh segumpal duit dia kasi, all in RM50 n RM100 notes wa cakap luuuuu!!!! Ada la kat RM10K tu....10K wa cakap luuuuuuuuuuuuu!!!!! Uols jangan jeles OK!



Then, aku pun mula la bernapsu ganas nak belanja wit tu.....tapi............huhuhu....lam mimpi tu tetiba aku dah ada kat Jasko....n the worst thing is, Jasko dah tutup............dah kul 10 malam !!!!!!!! menchiks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pastu aku terjaga....chaissss dah subuh ghoper nyer......lepas semayang subuh, aku sambung tido balik, dengan harapan leh sambung mimpi jadi orang kayoss bawak wit 10K supping kat Jasko...tapi hampagas cuma....mimpi antu ada lerrrr....grrrrrrrrrrrrrrrrr....


tapi aku tetap bahgia sebab lam mimpi tu inchek Teddy dengan murah hatinya bagi wit sepoloh ribu hingget kat aku...sepuluh ribu ringget melezia wa cakap luuuu......laki uols ada buat camtuh ??? ngeh ngeh ngeh....sayyyanggg teddy....

sekian, citer wet dream yg tak berapa wet sebab aku tak sempat klimeks supping kat Jasko...huhu

3 comments:

  1. huh! menurut tok degawan amarikanos aku meramalkan ko ni bakal dapat nombo limabelas tawun depan....
    mengenyam sangat dah!

    ReplyDelete
  2. ahhhkaakkkk daimentttt ...tidak kah ko tahu ai ahdikmu yg ilang kat jusco sejak lapanblas tawon yg dulu...(sambil mengerling kat wit sploh wibu tu)...ahkakkkk daimentttt..ahhkkaaakkkkkk daimenttttt (sambil berlari2 ngan rambut mengerbang ditiup angin, dengan menonjolkan breast beso sehingga semua org jeles....)

    ReplyDelete
  3. huh!!!
    aihet batiks sebab buat ramalan ngeri itewww...

    n

    aihet yu tu bananas sebab yu citer psl bres yu itewwww het yu tuuu!!!!! (ai jeles tawww... huhu)

    ReplyDelete