Wednesday, December 15, 2010

HELP!!!!!!!!!!!!! Perutku boroi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Last week aku melihat arca ku di cermin...after 3 months of delivering Yusoff, and almost 9 months of having extended tummy during my 4th pregnancy.... I liked what I saw in the mirror....sambil2 tu, sempat gak aku baca mantera....

mirror mirror on the wall,
who's the fairest of them all?

Yeah. Guess who's face yang tertera kat ceromin tu...harharharrrr...sila la muntah...no hal....


Anyways.......it was a floor length mirror....I looked at my face (no changes there, I'm still gorgeous as before...yep, ini tempatnya utk muntah)..... then I moved my eyes downwards at the twin peaks, so to speak (yay, I love breastfeeding time! idok la flatscreen sangat kehkehkeh), then I looked further down, yeah I still liked what I saw...I've got dangerous curves (hahaha again, sila muntah di sini)..............and then, pandanganku bertembung dengan my middle-lower frontal area...........n at that, aku hampir histeria !!!!!!!!


Aku boroi !!!!!!!!!!!!!!!!!! ohmygod ohmygod!!!!!!!!!!


My oh my....how did I ever let myself to be like that ????? oh depresi melanda diri...........




Hari ini, selepas seminggu in denial...aku menerima hakikat yang....aku boroi......perutku boroi dengan lemak degil lagi tepu yang bebas berkeliaran....huhuhu.......


So hari ni, aku start exercise...........I began with a simple 3 in 1 shots exercise regime....errrr aku tengok lam tibi jerr step tu...lam rancangan ala2 The Biggest Loser, versi Korea.....

3 in 1 or Triple one shots which comprises of stretching, cardio and muscle toning steps......

Verdict : Separuh nyawaku hilang....n aku baru buat 1 set of Triple One Shots!!!!!!!!!!!!!!! Habih sakit badan gue......

Time to get my comfort food....heh heh

3 comments:

  1. huuu suker suker... aku suker ko boroi... maka takhta ibu jelita di beverjalilhills milik ku sorang.. walopun selama ni memang milikku sorang...heh heh...

    ReplyDelete
  2. tapi masaklahnyerrrr....ko tu duk kat North Carolina, Ulu Yam....so takhta ibu jelita wilayah beverjalilhills tatap milikku!!! ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. haishhh...(gelak besau ada sorg lagi yg huduh kat mesia hahahahahah)

    ReplyDelete