Thursday, June 10, 2010

Caught !

OK lah, entri kali ni aku cakap Melayu la puloks...kang ada yang hengat aku lagi ngengada feeling ahmerikans, over lak dari jeran blog aku yang dah pindah duk Tulsa tuh....

Alkisahnya...udah dua purnama rumah aku ditumpangi oleh seekor makhluk halus. Ini seriyes! (tang ni ikut versi Wonderpets OK). Makhluk ni kecil, bergigi taring dengan kuku yang tajam lagi hitam. Muncungnya panjang, badannya halus dan ekornya jugak panjang. Ha! korang dah seram bulu ketiak ? So apakah spesies mahkluk halus ini ?

Adakah ia jenglot ? Toyol ?antu raya ? Jerangkung dalam lemari ? atau spesies antu omputeh (memandangkan aku suka nengok citer omputeh) seperti vampire ? poltergeist ? atau Ju-On iaitu antu Korea ???? Apa ????

hoh...napas korang dah laju dah...takut la tuh...hek ellehh...kalau pasal citer antu.....


anyways................

Makhluk halus yang menumpang kat umah aku tu tiada lam senarai kat atas. Sebab apa ....


Sebab yang tompang umah aku tu ialah bernama CTK.

Apa ? Ada kena mengena dengan Datok CT dan Datok K dak ?? errrr....dak aihhh...

CTK tu ialah singkatan untuk CT Kus lah............ heh heh


so dah 2 bulan CTK duk tompang kat umah aku. Aku declare war sebab dia dah siap beranak kat kabinet tibi umah aku....eeuuwwwwwww....gross...........

So dah 2 malam aku pasang mousetrap....malam pertama, umpan dia makan, tapi tak kena tangkap....choiiii....

so aku bising2 kat Teddy, suh dia beli racun tikuih...aku dah tak tahan...kang anak dia berlari berkejaran ngan aku lak kang.........Balik keje Teddy kasi aku 2 tin kecik....mouse glue...hadoiiiii.........takmo kasi racun kunun....ellehhhhh....takut aku racun dia la tuh hahaha....



Anyway, semalam anak CTK dah masuk perangkap.....alahai.........bila dah kena tangkap aku tatau nak buat apa lak....nak bantai tak sampai ati...nak jirus air panas, ish kejam lak rasa....aku nak buat cam kaktek buat....jemo kat tengah paneh sampai mampoih, tapi Teddy tak kasi...kijam katanya.......ellehhhhhhhhhhhhhh.................ko lagi kijam padaku Teddy !!!! hetyu! errr fokusssss..........



so anak CTK tu masih terperangkap lam trap tu...takdak penyelesaian jugak pada masalah CTK neh................


so baik aku layan citer romen lagi....hohoho

5 comments:

  1. ctk tu ko buat pai ctk sodappp.......

    ReplyDelete
  2. dh tgh pekenen tok yeh bunuh binatang, org tetua cakap aku tatau la relevan ke tak..hehe

    dolu2 aku tangkap tikus buh dalam ayaq penuh pehtu aku larikkk x jenguk2 dah...kalu intai rasa simpati tu adesssss...

    ReplyDelete
  3. kawan2 meh serang umah dia nih..dia pembunuh leman kawan kita tuuuuuuu....

    ketua tikuih mondok

    ReplyDelete
  4. weih tikuih mondok, jangan mai umah aku...umah aku tak besh....bek ko pi migrate ke Tulsa, ahmerika, kat sana beshhhhhhhhhh...ada waffle la roti la sirap bau minyak rambut la...pi la pi la

    ReplyDelete
  5. guna perangkap yang lagi satu style tu le... kena aje.. papppp... kojol terus. tak payah pikir nak jemur atau nak rebus...hehe

    ReplyDelete