Thursday, October 29, 2009

Tapi Nasib baik ada jiran kampung sebelah yang baik hati....

Betul la...sib baik la jiran kampung sebelah aku baik hatinya...setelah aku penglipularakan kisah sedih aku padanya, dia terus tanya jika aku nak pakai stimix kat umahnya...tanpa segan silu aku jawab nakkk...

tapi....rupanya tipah tertipuuu banggg...dia suh aku pi umah dia pastu suh aku wat Japanese cotton soft cheese cake! chaissss rupanya ada udang di sebalik mi udang....

maka terketar-ketar lah aku buat ciskek itu...dah lah cerewet gila resepinya, nak putih telur tanpa dicemari barang setitispun kuning telo....nasib baik jari jemariku yang runcing itu bisa mengasingkan putih telur dari kuningnya dengan cemerlang, gemilang lagi terbilang. Hasilnya...sebiji Japanese Cotton Soft Cheesecake yang sungguh lazat lagi jelita rupa parasnya....(see the legs la...sapa yang buat...hehehe aku nampak hidung dengan telinga ahkak batik dah berasap hehehe)

tapi aku tetap puji dia sebab kasi aku pakai stimix dia ngan pc dia pastu hapdet blog aku....

tenkiu ahkak batik...

pst : asam pedas tu manyak siok oooooo!!! len kali aku bawak tupperware sendiri, leh isi manyak sikit...tadi aku makan malam berebut2 ngan Teddy...menyampah ai...nasib baik malam ni malam jemahat...auw!

1 comment:

  1. ekkkk... kalau aku tak monitor keje tangan ko yg tak pakai jam 'G'onjeng itew.... tak jadik punyaa....

    ReplyDelete