Thursday, November 11, 2010

A Scriptwriter In The Making ???

Semalam, lepas balik dari Diwali holidays (cheh macam la aku pi holiday kat Las Vegas ke Hawaii ke heh heh), tengah2 aku nak tido ateh katil, tetiba aku terpandang sehelai kertas...aku baca ayat dia gini....KAU NI MEMANG TAK BERGUNE LANGSUNG, bla bla bla....huh apalagi, terus menyirap, mengOREN, meMILO darah manis aku...


aku tahu ni mesti kerja otomen sulung aku....so aku pun terus la guna suara sarjan hassan tengah PMS dan panggil dia mengadap....

Aku : Apa ni ?? ha ? apa yang awak tulis ni???
Otomen : ni abang tulis cerita otomen la Mama...
(pastu dia trus la baca apa yang dia tulis, siap ngan adegan bergaduh antara otomen ngan resakse lam dialog dia tuh)


owh...anakku sedang tulis skrip ghopernyerrrrrrrrrrrrrr.....oh siungguh giniyes anakku.....maklum la, ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke dalam pinggan kuah, kannnnnn???





p/s : aku tatau kenapa tetiba ada cam nama batik kat situ...dia teringat kat mak mentua dia yg kat amerika agaknya...heh heh

3 comments:

  1. adooyai... ni kalu surat chenta mau anak aku minta aku translate..

    ReplyDelete
  2. ha ha ha

    den lak.. terus nengok gambo muka tu.
    mato bulat.
    lidah terjelir.

    lepas tu.. otemen conteng2kan pulok.

    ReplyDelete