Friday, January 8, 2010

I got Double Line !

Huh. Akhirnya, aku berjaya jugak dapat double line. Walaupun secara teknikalnya, double line dambaanku adalah dalam bentuk golang omeh yang double line, dan double line yang sudah sahih yang aku sudah gapai adalah dalam bentuk keputusan urine pregnancy test/UPT, tapi takpo lah...double line jugak tu, aku redha ( stetmen orang yang redha taraf nur kasih).

Mula-mula aku terkejut jugak. Tersentak hampir-hampir koma depan Prof Dato' Dr Mathevan (pstt, ni saja la nak menunjuk yg aku dah ada pengganti duktur nathan pojaan hati batik tu, propesor latok lagi tawwww).


Based on past experiences, aku dah tahu dah, the next two months memang musti teruk punya la. Morning sickness that last for one whole day, rasa penin nak muntah meloya, etc etc. tak sanggup aku tulis banyak-banyak. ni pun dah mai rasa meloya ni. enuff said.

Then, aku duk pikir...camana la aku nak handle 3 otomen yangs sedia ganas tu dengan keadaan aku yang lomah gitu? fuh. Aku dah stat migrain walopun aku tak penah kena migrain sabelum ni. Ayoma !!!!

Pastu...untuk tenteramkan jiwa ku yang gundah gulana, aku cuba pikir positip...this is a rezeki ni. Ramai yang nak anak, dah kawin bertahun-tahun tapi tak dapat anak. Ha...macam datok CT tu....errr sapa lagi ek....ha...tu Ekin bini Mawi. and the list goes on....So aku kena la bersyukur, paling kurang aku ni kira kategori subur lagi produktif la...(gosh, did I REALLY said that ? I blame it on the pregnancy hormons hahaha).

Lagi....errr...ini juga menunjukkkan betapa mudos rumajo nya aku...I'm still in the childbearing age bracket, lambat lagi nak menopos (hahaha, again, please excuse my hormon OK!) . et cetera et cetera, lu pikir la sendiri!


Gotta go, aku kena tunjuk lakonan mantap lagi berkesinambungan kepada Teddy...(sejak tahu result semalam aku terus menunjukkan lakonan mantap yg amat berkesan, masa ni la aku nak perasssss dia hahaha. ini kerna aku betul2 percaya pada title filim P. Ramlee - BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG. Damn right. Salah Bapak la...hahaha )

Opss...fokus....

8 comments:

  1. huh! ni kalo aku pi umah ko sah aku yg jd bibik nih!!

    oklah aku stat kumpul reja-reja kain pink untuk gaun anak ko....kalo kuar punai gak..nasib! tu je adiah aku ada!

    ReplyDelete
  2. haaaa baguih baguih.. kalu girl gaun2 minime aku yg berguni guni tu leh arr post kat ko eik... kalu boy ko kasi pakai baju otomen sedia ada jer la...

    ReplyDelete
  3. waaaaa ada geng mak buyung! hehehehe congrats congratssss! ni sohih kena virus aku ni... lalallalaaaa....

    ReplyDelete